В България не, но в твоята вяра аз вярвам

„Ние ще спасиме България“, казваш
„Пак ли?“, те питам уж на шега
„За нас“, гордо и с вяра отвръщаш
„За наш’то поколение ще бъде само веднъж!“

И искрите в очите и вярата ти стопля сърцето
Ех, как искам да повярвам и аз
Но късно е, на друга гара аз слязох
а влакът, едва спрял, без мен продължи…

НА ЧЕРВЕНО – ПАТРИОТИЧНА

„Ние ще спасиме България“, казваш
„Пак ли?“, те питам уж на шега
„За нас“, гордо и с вяра отвръщаш
„За наш’то поколение ще бъде само веднъж!“

И искрите в очите и вярата ти стопля сърцето
Ех, как искам да повярвам и аз
Но късно е, на друга гара аз слязох
а влакът, едва спрял, без мен продължи

И късно е вече в идеали да вярваме
Зарът е хвърлен, монетата пада веднъж
Човек няма право втори път да залага
България нас не спаси – да спася аз нея не ща

Обичам родината недей ме разбира погрешно,
но в държавата си се чувствам чужденец у дома
Един език говорим, а както брега с морето –
един в друг преливаме, един от друг се делим

Някога вярвах и рисувах чудни картини
с червени, сини и разноцветни бои
Някога вярвах – дори и в това днес не вярвам
всичко бе в черно щом отворих очи

Отдавна България аз оставих на нея,
остави и тя мен, мен на света
Както сирак свойта мащеха сам не избира
Тъй нито България – аз, нито тя мене избра

В България не, но в твоята вяра аз вярвам
За нея къс от сърцето си бих разменил
България не, но от кръвта си бих дал ако трябва
за да мога тебе и тебе и теб да спася.

На червеноНа Червено е българска акустична дарк-уейв група формирана през 90-те години в София. Музиката на На червено е повлияна от групи като Нова генерация, Ревю, The Cure, Sisters of Mercy и др. До момента има два албума „Тъмната вълна“ (2006), „Песен за София“ (2008). Текстове и акорди на песните на групата можете да намерите тук. Самите песни можете да чуете в MySpace, Last.fm  и Facebook.

Вашият коментар

